Nieuws

Bekijk ons laatste nieuws van NVO Verzekeringen

Zzp’er zoek je (bank)zaken lekker zelf uit!

19 november 2020

Klanten binnenhalen. Het is voor bedrijven één van de belangrijkste activiteiten. Dan is het toch vreemd om te vernemen dat banken klanten steeds vaker buiten de deur houden. Sinds de digitalisering sluiten steeds meer (lokale) kantoren hun deuren. De coronacrisis doet hier nog een schepje bovenop. Hoe ervaar jij de bereikbaarheid van banken? En belangrijker nog: hoe wil jij graag geholpen worden?

Verschillende (digitale) kranten koppen over de versnelde sluiting van bankkantoren. En op vrijwel elke website krijg je te lezen dat een advieskantoor beperkt bereikbaar is als gevolg van de coronacrisis. Terwijl juist bereikbaarheid ontzettend belangrijk is. En juist nu, misschien nog wel meer dan ooit. 

(Op)krassen 
De digitalisering biedt veel nieuwe, haast onbegrensde mogelijkheden. Informatie is 24/7 bereikbaar, processen verlopen efficiënter en als je wilt kun je op de meest onmogelijke tijden chatten met virtuele Vincent. Maar Vincent is voorgeprogrammeerd en als je een beetje afwijkt van de standaard, dan word je niet begrepen. Net als met die spraakkeuzemenu’s via de telefoon. “Ik heb uw invoer niet begrepen. Probeert u het alstublieft nogmaals.” En dat keer tien! Ze kunnen net zo goed een bandje afspelen waarop iemand met zijn nagels over een krijtbord krast. Jij hebt als ondernemer wel wat beters te doen, toch?! Hoe fijn is het als je gewoon ergens binnen kunt lopen voor een persoonlijk advies. Of dat je wél meteen geholpen wordt als je ergens naar op zoek bent. 

Echte mensen
Anderen helpen, zoals je het liefst zelf geholpen wilt worden. Persoonlijk, betrokken én dichtbij, maar ook snel en zonder gedoe. Dat is precies waar wij als RegioBank voor staan. Bij ons geen virtuele Vincent, maar ‘gewoon’ Annet en Catriona. Echte mensen die weten wie ze voor zich hebben en die je wel direct (écht) verder helpen, ook tijdens de coronacrisis. Juist zelfs! Tijd is geld. Met de RegioBank bespaar je beide! 

De juiste balans
Natuurlijk gaan ook wij mee met onze tijd en kun je veel (bank)zaken online zelf regelen. Zo kun je bij de RegioBank eenvoudig je boekhouding koppelen aan je zakelijke rekening. Zo weet je altijd hoe je er financieel voor staat en staan wij altijd voor je klaar bij (dreigende) problemen. De kunst is om hierin de juiste balans te vinden. Dat geldt natuurlijk voor alles. De 24/7 digitale beschikbaarheid mag niet ten koste gaan van het persoonlijke contact. In de praktijk zien we dit maar al te vaak. Niet alleen in het bankwezen, maar ook bij andere dienstverlenende bedrijven. Je hebt als klant soms geen andere keuze dan alles digitaal te regelen. Er zijn zelfs bedrijven die niet eens meer een telefoonnummer op de website hebben staan. 

Hoe wil jij geholpen worden?
Wat doet voor jou de deur dicht als we het hebben over bereikbaarheid? We zijn benieuwd naar jouw mening en/of ervaring(en)? Hecht jij veel waarde aan een fysiek kantoor dichtbij of regel jij alles online? En heb je weleens iets meegemaakt waardoor jij je in de kou gezet voelde? Plaats je reactie hieronder of loop gewoon eens bij ons binnen. Wij zijn wel open voor een goed gesprek en een kop koffie, uiteraard volgens de regels van het RIVM.

Offerte aanvragen

Neem gerust contact met ons op!


010 458 16 16
info@nvoverzekeringen.nl

CONTACT